Hibahkan RM500,000.00 hingga RM750,00.00 Untuk Isteri dan Anak-anak

Kenapa Keluaga ANDA perlukan jumlah sebanyak itu?

● Jika Allah SWT "bersarakan" ANDA (suami) di muka bumi ini, Isteri dan anak-anak sangat perlu duit tersebut untuk menyelesaikan hutang-hutang anda seperti Kad Kredit, Ansuran Rumah dan Kereta, Pinjaman Peribadi, Hutang dengan manusia dan sebagainya.

● Isteri anda perlukan jumlah tersebut untuk membesarkan anak-anak yang masih kecil. Jangan biarkan isteri dan anak-anak anda menangis dan merayu untuk isi borang di Jabatan Kebajikan Masyarakat dan Institusi Zakat untuk mohon bantuan.

● Anak-anak anda perlukan duit tersebut untuk perbelanjaan harian sekolah, pengajian di IPTA dan perbelanjaan pendidikan yang lain.

● Isteri anda perlukan jumlah tersebut untuk modal berniaga dan mengambil alih tugas anda sebagai Pencari Nafkah kepada keluarga yang ditinggalkan.



● Isteri anda perlukan jumlah tersebut sebab dia tak sanggup menjual rumah dan kereta anda untuk meneruskan hidup dan membesarkan anak-anak. Isteri anda tidak mahu menumpang dirumah adik beradik lain.

● Duit tak mampu menggantikan seorang ayah, tapi duit mampu mengantikan kasih sayang dari seorang ayah yang bertanggungjawab.

● Anak-anak anda akan ingat jasa dan pengorbanan anda. Kerana, satu hari nanti mereka juga bakal jadi ayah sepetti anda.

Dengan hanya RM417 sebulan mencarum di Takaful Ikhlas, anda mampu menyediakan RM500,000.00 hingga RM750,000.00 untuk mereka.

Sekiranya ANDA Hilang Upaya Kekal dan Menyeluruh anda juga akan menerima pampasan RM500,000.00 hingga RM750,000.00

Anda cuma perlu mencarum untuk tempoh 15* tahun sahaja, yang selebihnya...Wang Anda akan Bekerja untuk Anda, Bagaimana..?? Jom PM saya www.fb.com/messages/ikhlas2u
Kita boleh borak-borak pasal Perancangan Kewangan Anda, Budget anda....

🏁 Telegram / WhatsApp : 018 - 468 2030
❤️"LIKE" www.fb.com/ikhlas2u untuk update terkini produk
❤️ Medical Card Info - http://www.mediplan-takaful.blogspot.my
❤️ Telegram Channel : https://telegram.me/TakafulIKHLAS
❤️ Blog - http://www.ikhlas2u-takaful.blogspot.my

*Illustrasi ini untuk pelanggan lelaki berusia 30 tahun dan tidak merokok.

Catatan popular daripada blog ini

506,000 Orang Rakyat Malaysia Menganggur Pada Februari 2016

Dia

Pelan IkhlasLink Secure Takaful