Hospital Kerajaan Bukan Semuanya Percuma Untuk Kakitangan Kerajaan.

KISAH BENAR;

Baru-baru ini saya dihubungi oleh pelanggan saya, seorang Kakitangan Kerajaan. Beliau melahirkan rasa kekesalan kerana tidak menerima nasihat saya walaupun saya telah membentangkan 9 pelan pilihan termasuk Medical Card kepada beliau 2 tahun yang lepas. "Saya ingatkan sebagai Kakitangan Kerajaan saya akan dapat rawatan percuma, rupanya tidak. En. Mizie" "Saya terpaksa membayar RM3,500 untuk memasukkan besi dan skru pada pergelangan kaki saya". "Mana saya nak cari duit...En. Mizie..?". Saya cuma boleh melahirkan rasa simpati kepada beliau.

Kepada kawan-kawan Kakitangan Kerajaan, masih belum terlambat...mula merancang dari sekarang.


Rancang Kewangan Anda melalui Pengendali Takaful Terbaik 2015 & 2016 dari Takaful IKHLAS Berhad.

Untuk mendapatkan Quotation berkaitan dengan Medical Card;
❤️ www.mediplan-takaful.blogspot.my
Untuk mendapatkan Quotation berkaitan dengan Pelan Perlindungan Takaful yang lain;
❤️ www.ikhlas2u-takaful.blogspot.my
Untuk Update Terkini dan Promosi Produk;
❤️"LIKE" www.fb.com/ikhlas2u
❤️ Telegram Channel : https://telegram.me/TakafulIKHLAS

Untuk sebarang Pertanyaan;
💻 PM www.fb.com/messages/ikhlas2u
📱 018 - 468 2030 (WhatsApp/Telegram/SMS sahaja)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

506,000 Orang Rakyat Malaysia Menganggur Pada Februari 2016

Dia

Pelan IkhlasLink Secure Takaful